Trustline

ჩვენ ვზრუნავთ მთლიანობაზე, შესაბამისობაზე და ეთიკურობაზე და გვჯერა, რომ ნდობის კულტურის ჩამოყალიბების ნაწილია ვისწავლოთ საუბარი, როცა რაღაც არ არის სწორი, რათა შევძლოთ პრობლემის მოგვარება.
 TrustLine არის Mogo-ს დედა კომპანიის Eleving Group-ის საჩივრების სისტემა, სადაც Mogo-ს თანამშრომლებს და გარე დაინტერესებულ მხარეებს შეუძლიათ უსაფრთხოდ და კონფიდენციალურად შეატყობინონ საეჭვო, გაგონილი ან ნანახი გადაცდომის შესახებ. TrustLine შექმნილია, ჩამოყალიბებულია და მუშაობს ისე, რომ უზრუნველყოს ინფორმაციის სისრულე, მთლიანობა და კონფიდენციალურობა და ხელს უშლის მათზე წვდომას არაავტორიზებული პირებს.

როდის უნდა შეგვატყობინოთ გადაცდომის შესახებ TrustLine-ის მეშვეობით?

როდის უნდა შეგვატყობინოთ გადაცდომის შესახებ TrustLine-ის მეშვეობით?

როდის უნდა შეგვატყობინოთ გადაცდომის შესახებ TrustLine-ის მეშვეობით?

 ჩვენ მოგიწოდებთ, შეატყობინოთ ნებისმიერი გადაცდომის შესახებ, რომელიც დაკავშირებულია:

  • ბიზნეს ეთიკისა და სტანდარტების დარღვევა Mogo-ს ან მესამე მხარის მიერ, რომლებიც წარმოადგენენ Mogo-ს;
  • Mogo-ს პოლიტიკისა და ღირებულებების დარღვევა, რომელიც დაკავშირებულია მენეჯმენტის პრაქტიკასთან, ბიზნეს ეთიკასთან ან ქცევასთან;
  • საეჭვო ბუღალტრული აღრიცხვის, შიდა კონტროლის, აუდიტისა და ფინანსური ანგარიშგების შესახებ შეშფოთება, ან მიზანმიმართული ქმედებები არაავტორიზებული სარგებლის უსამართლოდ მოპოვების მიზნით, როგორიცაა ფული, ქონება ან მომსახურება;
  • შეშფოთება მოგოს ჩართულობასთან დაკავშირებით ადამიანის უფლებების დარღვევაში, ასევე საქმიანი ქცევის ან ადამიანის უფლებების პატივისცემის დარღვევაში;

მნიშვნელოვანი დარღვევები, რომლებიც დაკავშირებულია ანტიმონოპოლიურ ან სამართლიან ვაჭრობასთან, ჯაშუშობასთან და ინფორმაციული უსაფრთხოების დარღვევასთან.
 თქვენ არ უნდა გქონდეთ ყველა დეტალი ან დარწმუნებული იყოთ, რომ რაღაც არასწორია, რომ გააჩინოთ კეთილსინდისიერება. შეგიძლიათ გჯეროდეთ, რომ ჩვენ სერიოზულად, სამართლიანად და დაუყონებლივ მოვეპყრობით თქვენს მოხსენებებს და მივიღებთ ზომებს, თუ რაიმეს გამოსწორებაა საჭირო. თუ აირჩევთ, ანგარიში შეიძლება იყოს სრულიად ანონიმური.

 გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ TrustLine არ უნდა იქნას გამოყენებული მომხმარებელთა საჩივრების მოხსენებისთვის. გთხოვთ, გამოიყენოთ მომხმარებელთა სერვისის კონტაქტები ასეთი პრობლემების შესატყობინებლად.

ანონიმურობა და ანტიშურისძიება:

ანონიმურობა და ანტიშურისძიება:

 Eleving Group არ მოითმენს დისკრიმინაციას ან შურისძიებას იმ პირების მიმართ, რომლებიც კეთილსინდისიერად აკეთებენ მოხსენებას ან მონაწილეობენ გამოძიებაში. ამიტომ, ჩვენ ვიყენებთ ეფექტურ, კონფიდენციალურ და უსაფრთხო საანგარიშო არხებს და იმის უზრუნველსაყოფად, რომ მამხილებელთა ეფექტური დაცვა შურისძიებისგან. თუ თვლით, რომ შურისძიება მოგიხდათ მოხსენების ან გამოძიებაში მონაწილეობის გამო, დაუყოვნებლივ უნდა შეგვატყობინოთ TrustLine-ის მეშვეობით. ყველა ასეთი მოხსენება კონფიდენციალურად იქნება გამოკვლეული.

დამატებითი ინფორმაციისთვის იხილეთ Eleving Group-ის 

საჩივრების პოლიტიკა.მოგვწერე პრობლემის შესახებ
sales